sunnuntai 18. marraskuuta 2012


Heeeeippaa:). Oon ollut taas aika laiska tän kirjoittamisen suhteen. Mut ei oo vain ollu aikaa tai ei oo yksinkertaisesti jaksanu. Niin tosiaan meillä oli TET-viikko 8-14 päivät, jolloin olin Lapväärtin ala-asteella avustajana, sain pitää tunteja pikkusille(1-2lk) jaja avustaa tunneilla :>. Viiikko meni nopeeta, ja pikkuset oli ihania :)♥ Pidin sit myös 5-6 lk matikkaa ja jtn semmoista pientä. Koulu alko sitten taas meillä ysiluokilla viime viikon torstaina. Uus jakso on taas alkanu koulussa, ja pian ollaan puolivälissä viimeistä peruskouluvuotta:)! Perjantaina koulun jälkeen kävin hakemassa Ellan koulusta, jonka jälkeen lähdettiin Kauhajoelle äitin ja Ellan kans tilaamaan Ellalle uusia silmälaseja. Sieltä kun tultiin niin siivosin vähän huonetta ja menin sit illlalla Danielan ja Susannan kans ulos. Launtaina olin laiskalla päällä ja olin yökkäreis puoli päivää mikä ei oo mun tapaista yhtään :D no, ilalla tein tortillaa ja sen jälkeen isä vei mut tanelin luo yöksi. Tanelin luona ilta meni kivasti, ja aamulla lähdettiinki sitten puoli 11 aikaan poriin kattoon tanelin mummia ja sen siskoa:). Sieltä tultiin jossain 6 aikoihin, ja kotiin taneli vei mut niiltä 7 jälkeen! Viikonloppu ollu taas hyyvä murun seurassa :)♥ jos nyt läksyt ja nukkumaan! ja anteeeksi en oo muistanut ottaa mitään kuvia lähiajoilta :(. Mutta laitan jtn mun ottamia Instagram kuvia uusien kuvien sijasta.

Lapväärtin joki!

aamupakkaset..:(





riparilta otettu! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti