perjantai 6. huhtikuuta 2012

moiii pitkästä aikaa! :) ei oo jaksanu kirjottaa mitää tänne nyttee.:D elikkä, viikolla meillä oli paljo kokeita, ja saatii ne jo takas ja kaikista tuli yli 7½ :). enkku nousee ysiin ja bilsa kasiin :>. ja iha btw, tänää on taaas murun kans yks kuukausi lisää :)♥ eli puoli toistavuotta ♥ tänään heräsin aamulla aika myöhään, lähin pitkälle pyörälenkille ja sit kolmen aikoihin lähettiin karijoelle koko perhe  kattoon mummia ja mä jäin tänne nyt sittee yöksi :>. seiskalta essi odotti mua kylällä tää karijoella, ja siitä käveltii niille. siellä syötiin jtn pientä, katottii se kohta ku seppo teki itsarin ja käytii koneella jaja essi ajo sen mönkijällä ja mä istuin kyydis :DDD. puol 9 essi tuli saatteleen mua kylälle, ja mun oli tarkotus mennä tanelin kans jonneki :>. no mentii sit koulun pihaan ja oltiin sielä. Juha ja Juho tuli hetkeks käymää siinä mut lähti sittee melkee heti :). nyt tuliin mummille takas ja kohta alan nukkuun! hyvää pääsiäistä muuten kaikille! :>



AWW, sain jalmari säästöpossun :)


sussu piirsi mun käteen :>






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti