perjantai 13. tammikuuta 2012

se olis maanantaina synttärit! :) elikkä, tänää koulus oli tunnin kestävä juhla, ku se remontti on nyt vihdoin valmis. sen jälkee saatiin olla vapaasti, kierrellä, ja kattella uusia tiloja. no, sen jälkee mentii fysiikan tunnille, syömään, ja viimesenä oli äikkää, ja mulla meinas mennä HERMO siihen opettajaan .____. en jaksa sitä enää yhtään... koulun jälkehe mentii äiteen ja iskän kans kristiinaan, kattoon mulle tuota järkkäriä. siitä ollaan nyt sitte koko päivä juteltu, että miten tehdään.. ku mulla itellä ei oo nyt yhtäkkiä 400euroa.. joten päädyttiin sittee siihe että ostan äitin kans puoleks olympuksen kamera yhteiseksi, 14 megapikseliä, ja 30x zooomi. ostan sittee kesällä nikon järkkärin itelleni ! äskeen värjäsin hiukset ruskeiks, tuli tästä ainaki vähä tummempi :) ja nyt alan laittaan hakemusta kesätööihi! :)

Olympus, SP-810 digikamera hopeaOlympus, SP-810 digikamera hopeaOlympus, SP-810 digikamera hopea

2 kommenttia:

  1. on se vaan kuulekiva ku mun ei tartte eres hakia mihinkää töihin vaan työnantaja tuloo mun työ ;)

    mihin sä meinaat hakia?

    VastaaPoista
  2. haha, mitä työtä sitte teet?:D abcille haiin :D

    VastaaPoista